Dansk AutoCamper Foreninng er klar til at hilse på gamle og nye medlemmer denne weekend i Aalborg på Danmarks store specialmesse med alt inden for camping.
Det er den 12. udgave af CAMPING AALBORG i Gigantium og den største udgave af messen nogensinde! Der er over 100 spændende udstillere og således masser af muligheder for at udforske campingens mange facetter.
DACF finder du i Hal A – udstiller nr. 107 – og vi er klar til at byde med en snak og en kop kaffe. På messen tilbyder vi et messetilbud på medlemskab til nye medlemmer for 375 kr. for et fuldgyldigt medlemskab. Normalprisen er 500 kr., ligesom vi tilbyder nedsat pris på foreningens vejhjælp for medlemmerne.

Danmarks campingdronning, landsformand for DCU Anne-Vibeke Isaksen, bød velkommen til udstillerne inden Gigantium åbnede for publikum og gav udstillerne en pep-talk om campinglivets mange glæder.

ÅBNINGSTIDER:
Fredag 13. januar 12-17