Danmarks eneste messe for autocamperfolket vender tilbage den 3. – 5. november. Rul mod MESSE C, I Fredericia og oplev en messe fyldt med de nyeste autocampere, et inspirerende sceneprogram og spændende destinationer.
DACF er (igen) med som udstiller og ser frem til at snakke med alle der kigger forbi vores stand C2048.

Vi glæder os!
Til messen orienterer vi om Danmarks bedste Vejhjælp, vi fortæller om alle DACFs medlemstilbud og forenings- og medlemsaktiviteter. Vi ses til Autocamper Show 2023!
Går I med tanker om ny autocamper eller campervan? Mangler I ny inspiration til jeres næste eventyr? Er I på udkig efter gode tips til ture og optimeringer af camperen? Så kig forbi vores stand C2048! Vi står klar til at inspirere og vejlede. Og som vanligt er vi også vært med en kop kaffe og lidt til den søde tand.
Og til nye medlemmer har vi som sædvanligt også et godt medlemstilbud.
Til dette års Autocamper Show kan man finde udstyr til Autocamperen, opleve et inspirerende sceneprogram, møde spændende destinationer fra det danske ferieland, se de nyeste campere på markedet og meget mere.

Vi glæder os til at se jer! Køb jeres billetter her: https://www.autocampershow.dk/

Tidligere artikelVinterhygge i autocamperen
Næste artikelFå dobbelt støtte med OK’s app!