JETTE JENSEN – Dacf App og stellplads data

8585 Glesborg
E-mail: Jette Jensen

Funktioner

Jette er ansvarlig for Dansk AutoCamper Forenings App, samtidig administrer Jette pladsdata til Web Appen.

[vc_text_separator title=”Jette Jensen”]

Lidt om Jette

Jette Jensen er født i 1965 og blev gift med Sten i 1994, Jette og Sten bor i Glesborg på Djursland. Sammen har de 3 voksne børn. Jette og Sten har været aktive i Dansk Autocamper Forening siden 2014. Jettes primære fokus er på autocamperpladser, og hun gør derudover en stor indsats for at udbrede kendskabet til foreningen samt at tiltrække nye medlemmer. Jette og Sten deler også gerne ud af deres erfaringer omkring livet som autocamperturist.

Jette og Sten har kørt autocamper siden 2005, og de nyder turene i både Danmark og udlandet. Når Jette og Sten kører på tur, så er ”Jensen” også altid med. Kender man Jette og Sten, så har man også mødt Jensen. Jensen er en Yorkshire terrier, der altid opholder sig der, hvor Jette og Sten er.

Jette har haft egen virksomhed i godt 10 år, og derudover har hun været aktiv i lokalpolitik. Jette har også siddet i flere bestyrelser og haft flere tillidsposter. Hun har ligeledes været domsmand i cirka 8 år. I sit arbejdsliv er Jette socialpædagog, og hun arbejder indenfor handicappsykiatrien. Jette er desuden tillidskvinde på sin arbejdsplads.

ARTIKLER FRA AUTOCAMPERRÅDET

[vc_text_separator title=”Annoncer”]

ANNONCER

- Annoncer -