Dansk AutoCamper Forening har hermed fornøjelsen at invitere dig til at deltage i denne autocamperundersøgelse.

På vegne af Dansk Kyst og Naturturisme gennemfører Epinion en undersøgelse af autocamperturister i Danmark.

Undersøgelsen har fokus på at få indsigt i de danskere, der tager på autocampertur (enten i egen eller lejet autocamper) i hhv. Danmark og udlandet. Undersøgelsen gennemføres i samarbejde med de fire autocamperforeninger i Danmark (DanskAutoCamperForening, DK-AutoCam, Campervenner og Danmarks Frie AutoCampere), AutoCamperRådet og Autocampergruppen.

For at sikre et retvisende billede er det meget vigtigt, at du deltager, og vi håber derfor, at du vil bruge ca. 15-25 min. på at svare på spørgsmålene. Din besvarelse er anonym, og du kan deltage frem til den 8. december 2019.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen,
Dansk Kyst- og Naturturisme

Link:

Læs også tidligere artikel: Analyse adfærd

Tidligere artikelVIN fest på Borntaler Hof fra 10. til 12. juli 2020
Næste artikelJulefrokost i Dansk AutoCamper Forening blev igen en succes