Årets julefrokost og foreningstræf i DACF blev afholdt i weekenden den 1. til 3. november. Denne gang var arrangementet henlagt til EventCenteret, der ligger i tilknytning til Storebælt Camping i Korsør. Hele 86 autocampere deltog i arrangementet. Alle deltagere – både nye og gamle medlemmer – mødte op med godt humør og med masser af lyst til en hyggelig sammenkomst.

Fredag bød på kaffe og fællesspisning

Traditionen tro startede julefrokostarrangementet med fælles kaffe fredag eftermiddag, hvor de fleste af de 86 deltagende autocampere var vel ankommet. Fredag aften var der fællesspisning, og den mørbradgryde, mange havde valgt at tilkøbe, fik masser af rosende ord med på vejen. Det samme gjorde den fantastisk smukke solnedgang, som rigtig mange nåede at få et glimt af. Den var som bestilt til arrangementet, og den var også med til at understrege, at der er noget særligt ved at holde ved vandet.

Fredag var også OK til stede. De fortalte om den fordelagtige rabat- og sponsoraftale, som Dansk AutoCamper Forening har indgået med dem. Du kan læse om aftalen og de fordele, både du og foreningen har på linket her: Læs om aftale med OK

Julefrokost med traditioner og nye tiltag

Lørdag var der flere gode muligheder for at få en ekstra oplevelse. Der var nemlig arrangeret fælles bustur til Korsør samt en guidet tur til Storebæltsbroen. Det var der mange, der benyttede sig af.

Der blev gået flittigt til julebuffeten med de mange lækre og veltilberedte retter

Efter endnu en smuk solnedgang lørdag aften stod den på julefrokost. Den bestod af en julebuffet med masser af lækre og veltilberedte retter. I løbet af aftenen uddelte Dansk AutoCamper Forening 10 julegaver, som blev trukket ud på medlemsnumrene. Herudover var der mandelgaver, hvilket naturligvis også vakte begejstring hos de mange deltagere.

Efterfølgende spillede Karina og Karsten Kupiec op til dans, hvilket rigtig mange benyttede sig af. Der blev danset og hygget, og det var tydeligt at se, at de mange medlemmer – nye som gamle – nød en aften i fællesskabets tegn.

Efter julebuffeten spillede Karina og Karsten Kupiec op til dans, dansegulvet blev flittigt brugt hele aftenen

Søndag sagde vi farvel og tak for denne gang, og de mange rosende ord og tilkendegivelser fra deltagerne var med til at understrege, at foreningens julefrokost endnu en gang var en succes.

Tak til alle deltagerne, som medvirkede til at gøre det til en festlig weekend.

Dansk AutoCamper Forening

Flere billeder fra Julefrokosten

Tidligere artikelInvitation til deltagelse i autocamperundersøgelse
Næste artikelNu kan du købe endnu et kvalitetsmærke i autocampere hos TJ Camper