I september måned overtog TJ Camper i Hedensted forhandlingen af autocampere fra spanske ILUSION. ILUSION har gennem de seneste år gennemgået en markant udvikling, der gør, at de nu producerer autocampere, som både kvalitets-, udstyrs- og designmæssigt kan matche selv de bedste autocampere.

ILUSION giver dig stor frivægt og mere værdi for pengene

De spanskproducerede autocampere fra ILUSION er biler, der holder. ILUSION, der har mere end 20 års erfaring i produktion af autocampere, leverer et design og en komfort, som er en eksklusiv autocamper værdig. Når du køber en autocamper fra ILUSION, får du en autocamper, som er produceret fuldt ud i GFK (glasfiber). Dermed er bilen både smart og vægtreduceret, og med de mange moderne materialer, bilen ellers består af, så får du et køretøj, der både er ekstremt praktisk, og som samtidig har en frivægt, der ligger langt over gennemsnittet for autocampere. Taget er forstærket og haglresistent, samtidig med at det er udformet på en måde, så regnvand ikke kan samle sig på taget. ILUSION er så sikre på deres konstruktioner, at de bl.a. yder 5 års garanti mod indtrængning af vand.

ILUSION er kvalitet i både konstruktion og interiør

Når du investerer i en autocamper fra ILUSION, kan du opfylde dine drømme om det frie autocamperliv på den bedste måde. De Truma gasopvarmede autocampere gør det muligt for dig at holde din autocamper varm og rar at opholde sig i – også om vinteren. Ved selve konstruktionen af bilen er der lagt vægt på gode, stabile løsninger af god kvalitet, og samtidig er alt det indvendige interiør i høj kvalitet og smukt design. Bilerne er udformet, så du får mest mulig plads både i køkkenet og på opholdsarealet. Den elegante LED-belysning sørger for en belysning, der både er praktisk og skaber god stemning.

ILUSION giver dig valgmuligheder

ILUSION er som udgangspunkt bygget på et Fiat-chassis, men du har også mulighed for at vælge et Mercedes-chassis. Både Fiat og Mercedes leveres nu med forhjulstræk, hvilket giver mere stabilitet og bedre kørekomfort. Vælger du Mercedes-udgaven får du det nye 9-trins automatgear, og dermed får du også en bil, der sænker omdrejningerne og dermed en forbedret brændstoføkonomi.

Find den ILUSION-model, der passer perfekt til dine eventyr!

”Når du køber din ILUSION autocamper hos TJ Camper, hjælper vi dig gerne med at finde den helt rigtige model. Vi har opfyldt drømme siden 2007, og med den erfaring, vi har, kan vi nemt hjælpe dig med at foretage de rigtige valg”, siger Tonny Jørgensen fra TJ Camper i Hedensted. ”Vi har også eget værksted, og vi monterer gerne det tilbehør, du måtte ønske dig i din nye autocamper, og så kan vi også tilbyde at hjælpe dig med finansiering via Camping Finans og Santander”, fortsætter Tonny.

Kontakt TJ Camper og hør nærmere om autocampere fra ILUSION

Kontakt TJ Camper på telefon 2292 2643 eller på e-mail tj-camper.dk for at høre nærmere om, hvordan TJ Camper kan hjælpe dig med at vælge din nye ILUSION autocamper. Du er naturligvis også velkommen til at besøge TJ Camper på Constantiavej 1, 8722 Hedensted eller på tj-camper.dk

TJ Camper
Constantiavej 1