GF Forsikring er et anderledes selskab. Vi er ejet af medlemmer, og det betyder, at det er dig, der får glæde af årets overskud – ikke aktionærer.

Som medlem i GF får du også adgang til en lang række særlige fordele og dækninger, så du kan passe godt på dig selv, din bolig og din bil.

Gå ikke glip af et godt tilbud

Måske kan du blive bedre og billigere forsikret ved at skifte til GF?

Ring til GF Østsjælland og hør mere om, hvad vi kan gøre for dig som medlem i Dansk AutoCamper Forening: 22109190. Du kan også besøge os på www.gf-koge.dk
eller send en mail til mast@gfforsikring.dk

Fordele til Dansk AutoCamper Forening

Er du medlem af DACF, får du endnu flere fordele, når du forsikrer dig i GF. Se et lille udpluk her:

• 12 % i rabat på alle dine forsikringer ud over bil, når du samler minimum tre forsikringer
  • Dækning af udvidet vandskade (gælder kun nytegninger)
  • Underforsikringsgarati på 25 % på indboforsikringen (gælder kun nytegninger)
  • Og meget mere

Tidligere artikelSøndervig Camping Autocamperweekend – udsat til 6.-8. maj 2022