DACF har fået 7.939 kr. fra OK som afregning på vores sponsoraftale med OK. I perioden 1/6-2023 til 31/5-2024 får vi 10 øre pr. liter i støtte, når medlemmerne tanker med OK-appen. Tanker medlemmerne med OK Kort, er støtten fortsat 5 øre pr. liter. Det koster ikke en øre ekstra, OK giver hele beløbet.
DACFs sponsoraftale med OK giver bilister over hele landet mulighed for at støtte DACF, hver eneste gang de tanker benzin eller diesel. Ved gratis at oprette et OK Benzinkort, får du en unik og nem mulighed for at støtte foreningen i det daglige, hvor hver eneste kilometer giver penge til foreningen. Hvis du tilmed får leveret el og/eller har et mobilabonnement fra OK, udbetales yderligere hhv. 5 eller 10 øre pr. tanket liter benzin og diesel til foreningen.

Tidligere artikelDACFs Oktoberfest – en succes
Næste artikelDACF til Åbent Hus og på Messe