DACF deltog i weekenden da Bijé Fritid og Camping i Nordsjælland holdt åbent hus. Fra bestyrelsen deltog Flemming Kirk og hustru, og selv om det her mest handlede om at vise et stort udvalg af nye campingvogne og velholdte brugte campingvogne, samt deres butik med campingudstyr frem, var der dog også enkelte besøgende der havde autocampere, som Flemming Kirk kunne fortælle interesserede om DACFs mange tilbud til sine medlemmer. En enkelt meldte sig ind med det samme i foreningen og flere er på vej. Bijé tilbyder bl.a. opbevaring autocampere på en lukket og sikret plads i Helsinge.

Næste gang DACF viser standen frem er på Autocampermessen i Fredericia den kommende weekend, hvor bestyrelsen håber at få lejlighed til at tale med besøgende, gamle såvel som nye potentielle medlemmer. DACF finder du på stand 2048.

Tidligere artikelNæsten 8.000 kr. fra OK
Næste artikelRekordmange udstillere i Fredericia