Ferie for Alle den 23.-25. februar i MCH Messecenter Herning er Skandinaviens største inspirationskilde for nye og spændende ferieoplevelser.
Som tidligere år er Dansk AutoCamper Forening repræsenteret på messen med en stand, og vi glæder os til at hilse på nuværende og kommende medlemmer og bekendte. På vores stand klar stand er vi klar med en kop kaffe og lidt sødt til ganen. Og selvfølgelig er vi på messen også klar med et fordelagtigt medlemstilbud til nye medlemmer, samt en fortælling om alle de glæder man kan have ved at eje/leje en autocamper til kortere eller længere ferier.
På messen i Herning kan man få inspiration fra de 1000+ udstillere, 3500+ rejseeksperter og mere end 150 rejseforedrag, når du skal designe din helt egen drømmeferie, hvad enten den skal holdes i Danmark, under sydens sol eller på eksotiske destinationer.

50 lande og regioner var sidste år direkte repræsenteret på messen via officielt turistkontor eller ambassade. Derudover var der bl.a. 65 charter- og rejsebureauer samt 15 flyselskaber og lufthavne repræsenteret på messen.
Her er 13 udstillingshaller fordelt på de fem hovedområder UDLAND, CAMPING, DANMARK, OUTDOOR, DANSK GOLFSHOW. Udstillingsarealet er på 64.000 m2.
Sidste år blev messen i Herning besøgt af 56.157 personer, og en interviewundersøgelse viser, at næsten halvdelen af de besøgende forventede at bestille en ferie, købe en campingvogn/autocamper, campingudstyr eller andet på baggrund af deres besøg på messen.
Billetter til feriemessen købes her, hvor man også kan tilkøbe plads til vintercampingpladsen ved messecentret.

Tidligere artikelBydele skal kunne udelukke benzin- og dieselbiler
Næste artikelKlar i Herning – med messetilbud