Filer til download

Siden er under opbygning.

Her finder du filer som medlemmer har udfærdiget, og som gerne deles med andre medlemmer.

[vc_tta_accordion][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-file-excel-o” add_icon=”true” title=”Vejeskema – Gert Melchiorsen” tab_id=”1584633588857-338ed4c1-6b34″]

Hvis det er en udfordring med vægten, kan man, med en vejning på brovægten og dette skema holde lidt kontrol med, hvor meget totalvægten sniger sig op på, når man kører hjemmefra. Man kan åbne filen med Microsoft Excel, Open Office, Libre Office eller Google Docs. Men det virker bedst med Microsoft Excel. Ret selv til i listerne, med de ting, I har med på turen.

Download vejeskemaet

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Næste fil – indsættes her” tab_id=”1584633909901-b8c8d6ee-e6dc”][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion]

LÆS OM KOMMENDE TRÆF

Deltag i foreningstræf-/Generalforsamling 3/5-5/5