Dansk AutoCamper Forening afholder kombineret foreningstræf/julefrokost i Korsør. Arrangementet afholdes i eventcentret som ligger i forbindelse med Storebælt Camping & Feriecenter. Du kan ankomme fredag den 1. november fra kl. 14.00. Arrangementet løber fra fredag den 1. november til søndag den 3. november, søndag slutter træffet kl. 11.00.

Prisen for hele arrangementet er kr. 200,00 per person. I denne pris er der indeholdt. Plads til din autocamper. Fri tømning af toilet og gråvand. Fri adgang til toilet og bad. Kaffe fredag. Lørdag aften er der fest med stor julebuffet samt musik og underholdning. 3 rundstykker per vogn både lørdag og søndag. (mulighed for strøm, kr. 3,50 pr. kw. – betales på træffet)

Der er mulighed for at gøre følgende tilkøb:

• Mad til fredag aftens fællesspisning. Mørbradgryde m/ris eller kartofler. Pris. kr. 100,00 per person.
  • Lørdag er der mulighed for bustur til Korsør centrum. Prisen for tur/retur er kr. 25,00 per person.
  • Lørdag er der også mulighed for guidet rundtur ved Storebælt. Prisen er kr. 25,00 per person.

Tilmelding og betaling

Du tilmelder dig træffet på Dansk AutoCamper Forenings webshop. Vær opmærksom på følgende når du kommer til shoppen:

• Hvis du ønsker at bestille til 2 personer, da skal du ændre antallet fra 1 til 2. Det gør du når du kommer til indkøbskurven ved at klikke på minus/plus ikonet.
  • Hvis du ønsker at bestille de ovenstående tilkøbsmuligheder, da er de oprettet som enkeltvarer og skal lægges i indkøbskurven enkeltvis. Husk også her, ønsker du at at ændre antallet fra 1 til 2, benyttes minus/plus ikonet i indkøbskurven.

Du finder træffet på shoppen her: Tilmelding Korsør 2019

Detaljeret program for weekenden

DagKlBeskrivelse
Fredag14.00-18.00Indkørsel hvor i bliver anvist en plads. Ved ankomst efter kl. 18.00 skal der ringes på 4055 1594.
Fredag14.00-18.00Ankomst og hygge i Eventcentret, Dansk AutoCamper Forening byder på kaffe. (Medbring egen kop).
Fredag19.00 -Fællesspisning i Eventcentret. Egen medbragt mad, eller der kan tilkøbes Mørbradgryde m/ris - kartofler. Egne drikkevarer må ikke medbringes i eventcentret.
Fredag23.00Godnat.
Lørdag08.00-09.00Afhentning af morgenbrød i fællesrummet, 3 stk pr. bil.
Lørdag08.00-16.00Eventcentret er åben for hygge.
LørdagLørdagen kan også bruges til feks: Strøgtur i Korsør på cykel eller med bus. Der er 4 km til centrum. Mulighed for at bestille bus tur/retur, pris per person kr. 25.00.
Lørdag14.00Guidet rundtur ved Storebæltsbroen. Pris per. person. kr. 25.00.
Lørdag16.00 Eventcenter tømmes for klargøring til festaften.
Lørdag18.00Eventcenter åbnes for festdeltagerne. Egne drikkevarer må ikke medbringes i eventcentret
Lørdag00.00Godnat.
Søndag08.00-09.00Afhentning af morgenbrød i fællesrummet, 3 stk pr. bil.
Søndag11.00-Træffet er slut.
Lørdag18.30Julebuffet/fællesspisning. Efter julebuffetten er der mulighed for en dans.