Elise og Erik Foged har en tradition med at tage til Holland hen over nytåret. Vi holder nytårsaften på Camping recreatiecentrum Lauwersoog i Nordholland, som ligger ud til kysten vest for Groningen udtaler Elise og Erik.

Det er en fin ACSI-plads til 18 Euro, pladsen har helårsåbent. På pladsen findes en hyggelig restaurant, der har åbent nytårsaften.

De har rimelige priser, vi plejer at give 4-500.00 kr. for hovedret og dessert med drikkevarer (2 personer). Desuden er der en butik med Bake-Off, som holder åbent nogle timer dagligt.

Nytårsmiddag med andre medlemmer

Vi vil meget gerne mødes med andre medlemmer fra Dansk AutoCamper Forening, og vil hermed høre om I vil spise nytårsmiddag sammen med os. Vi kommer nok til pladsen lørdag den 28. december, men det er åbent hvornår i vil ankomme. Man kan godt køre til Lauwersoog på en dag, men vi plejer at tage en overnatning undervejs.

Spontantræffet består blot i fællesspisning på restauranten nytårsaften kl. 18.45 efter dronningens nytårstale. Der plejer ikke at være nytårsfest som sådan på restauranten.

Har vi lyst til mere i fællesskab, så er det noget vi finder ud af, når vi ses dernede.

Vi betaler hver især for overnatninger og middag på restauranten.

Mail til Elise og Erik – orion(a)efoged.dk

Skal vi bestille bord er seneste tilmelding 28. december

Har du spørgsmål, kontakt Erik på +45 2856 0954

Arrangør