hjælp wordpress dansk autocamper forening

Har du tid og lyst til at hjælpe din forening med opsætning og udgivelse af materiale på Dansk AutoCamper Forenings hjemmeside? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Du vil blive ansvarlig for opsætning af artikler med billeder på hjemmesiden. Desuden får du også ansvaret for vedligeholdelse af foreningens online eventkalender.

Vi benytter systemet WordPress, så vi forventer, at du har lidt kendskab til WordPress samt lidt erfaring med billedredigering. Vi hører også meget gerne fra dig, selv om dit kendskab hertil er begrænset. Vi har nemlig mulighed for at lære dig op i den del af det, du ikke har erfaring med.

Det materiale, du vil komme til at lægge ind på hjemmesiden, er som regel redigeret færdigt, når du modtager det, så du skal blot udgive det via WordPress-systemet.

Er du god til at skrive på dansk, og har du styr på den danske grammatik, så ser vi det som en fordel, selv om vi også meget gerne hører fra dig uanset dine evner på dette område.

Opgaven er på frivillig basis, og tidsforbruget kan variere lidt. Du kan udføre den, ligegyldigt hvor du befinder dig, så længe du bare har adgang til internettet. Du bestemmer derfor selv, om du sidder hjemme, i udlandet, eller hvor du nu befinder dig.

Ønsker du at hjælpe foreningen med denne spændende opgave, så send en e-mail med et par ord om dig selv til Anne Norup på formand@dacf.dk

Tidligere artikelAutocampertur besøg 5 søer i Norditalien – 1. maj til 21. maj 2021 – UDSOLGT
Næste artikelAutocampertur til Kroatien fra den 22. august til den 1. september 2021 – AFLYST