Mød Sussi og Henrik (stand C-2044)
Lørdag d. 04 november. 2023 kl. 15.30 – 16.30
Sussi og Henrik deler flittigt ud af deres vanlife på både Instagram og især Youtube, hvor de selv laver og producerer videoer. Et par der har en masse på oplevelseskontoen og er fyldt med gode og humoristiske historier. Til Autocamper Show har du mulighed for at møde dem og måske få et lille kig ind i deres hjem på fire hjul. Mød dem hver dag kl. 11-12 og kl. 15-16 på stand 2044 i Hal C (tæt ved scenen; Drømmefangeren). I kan også kigge forbi dem udenfor dette tidsrum, men der er de muligvis selv ude at kigge, høre sceneoplæg, møde andre autocampister, få en god bid mad mm.

Fri som en autocamper med Anne-Vibeke
Fredag d. 03 november. 2023 kl. 11.45 – 12.15
Kom til foredrag med DCUs landsformand Anne-Vibeke Isaksen og få hendes bud på, hvor din næste rejse kan gå hen. Er du nybegynder kan du også få masser af brugbar inspiration, hvorfor lige netop autocamperferie er noget af det bedste, der findes. Anne-Vibeke deler ud af sine over 20 år i autocamper og viser klip fra de populære tv-programmer Anne-Vibeke Rejser.

Parkering, rastning eller campering
Lørdag d. 04 november. 2023 kl. 14.15 – 14.45
Hvad skal man som ny camperturist være opmærksom på ved ophold. Formanden for AutoCamperRådet, Hans Bækvang, gennemgår regler for parkering, rastning og campering med eksempler. Her har I også mulighed for at få svar på evt. spørgsmål.

Tidligere artikelInden besøget i Fredericia: Essentielle overvejelser før købet af en autocamper eller campervan
Næste artikelKanalbyen i Fredericia åbner døren på klem for autocampere