Ny Vejle Caravan har i dag lørdag den 6. januar og i morgen slået dørene op for årets første arrangement – Nytårskuren! Og selvfølgelig er Martin Eriksen og Maiken klar med DACFs nytårstilbud – et medlemstilbud hvor man som nyt medlem sparer 125 kr.
Allerede fra dagens begyndelse var der sort af mennesker i forretningen. Faktisk stod der over 100 kunder udenfor og ventede på at få fingrene i de fantastiske tilbud.
DACFs bestyrelsesmedlem Martin Eriksen er klar til at byde jer alle velkommen, og mon ikke også Maiken er klar med en kop kaffe.
Kom og tag del i festlighederne på Ny Vejle Caravan – Hele Danmarks CampingGIGANT, hvor du finder de bedste tilbud og ekspertrådgivning til din næste campingoplevelse.

Tidligere artikelSøndervig Camping – autocamperweekend 26/4 – 28/4
Næste artikelSøndagstilbud til DACF-medlemmer