DK: 20230225, Herning, Denmark: MCH Ferie for alle. Foto: Lars Møller UK: 20230225, Herning, Denmark: MCH Ferie for alle. Photo: Lars Moeller

DACFs medlemmer tilbydes 50 % rabat på søndagsbillletter til Ferie for Alle i Herning. Interesserede skal bruge en invitationskode, som er gyldig til de 250 personer, der kommer først med en bestilling, og som arrangørerne har givet til messens udstillere.
Med den unikke invitationskode kan købe op til fire billetter til søndag 25. februar til halv pris – koden vil være gyldig indtil der er solgt 250 billetter.
Det er samme invitationskode og bestillingen skal laves her. Koden er Sunday-mpjg. Koden skal indtastes i kodefeltet nederst på første side i webshoppen. Husk at klikke på “tilføj”. Når alle informationer er indtastet, kan man klikke videre og vælge en billetype med rabat. Når købet er gennemført sendes billetterne som PDF pr. e-mail direkte til køberen.

Tidligere artikelDACF med Åbent Hus tilbud i Vejle
Næste artikelDACF PÅ MESSE-WEEKEND I SLAGELSE