Slagelse Camping & Outdoor Center på Karolinevej i Slagelse har i denne weekend Åbent Hus med udstillere og masser af tilbud, og der holdes åbent indtil i dag kl. 16. DACF er selvfølgelig også med i Slagelse, og her er foreningens kasserer, Marianne Illemann og husbond Frank, klar med et godt medlemstilbud. Nemlig et medlemskab til foreningen, hvor man kan spare 125 kr., hvis man tilmelder sig som nyt DACF-medlem. Og mon ikke Marianne og Frank også er klar med en orientering om foreningen og en kop kaffe.
Forretningen har i denne weekend bl.a. 20 pct. rabat på beklædning og fodtøj og 15 pct. på møbler og isenkram. Desuden er der en bred vifte af udstillere, fra bl.a. campingpladser, smagsprøver samt diverse rådgivning og inspiration indenfor camping.
Og Sørbymagle Idrætsforening sælger pølser og pandekager, og hvis man fristes her, er man med til at støtte klubben.

Tidligere artikelSøndagstilbud til DACF-medlemmer
Næste artikelReimo udvider gruppen af premium forhandlere