HANNE BAY-VRIST – bestyrelsessuppleant Øst

Helleristen 84
4700 Næstved
E-mail: på vej

Hanne er valgt som bestyrelsessuppleant Vest.

[vc_text_separator title=”Hanne Bay Vrist”]

Lidt om Hanne

Hanne er født i 1957.

Hanne bor, alene med sin lille hund Molly i Næstved. Hun har arbejdet mange år som kontorassistent og sekretær i bla. Danmarks Radio, Arbejdstilsynet og reklamebureau.

Blev i en alder af 32 uddannet sygeplejerske og har arbejdet som basissygeplejerske og leder indtil 2016, hvor en arbejdsskade satte en stopper for arbejdslivet.

Hanne har været faglig aktiv som tillidsrepræsentant, kredsbestyrelsesmedlem, og delegeret til Kongressen i Dansk sygeplejeråd, hvor hun i flere valgperioder har arbejde i h. h. v. Roskilde amtskreds og Kreds Sjælland.

Hanne var næstformand i samarbejdsudvalget på medicinsk område på Holbæk sygehus. Hanne har i forbindelse med sit faglige arbejde en del erfaring med foreningsarbejdet og det politiske arbejde, der følger med.

Hanne har været aktiv på campingfronten altid. Hun er “gået hele vejen” fra telt, combicamp, campingvogn og siden 2018 med autocamper. Det er alle måder at komme ud på, men de er alligevel meget forskellige. Hun nyder nu den frihed autocamperen giver. Har selv om hun er ny i autocamperen, allerede haft meget glæde af den og mødt mange søde og spændende mennesker, de steder hun har været i både ind og udland.

Hanne blev valgt til suppleant i 2021, og hun ser frem til arbejdet i foreningen.

LÆS OM TRÆF

Udvidelse af E45 fortsætter mod Aarhus Nord

Trafikanter på E45 møder i dag vejarbejde på det meste af strækningen forbi Aarhus, hvor Vejdirektoratet er ved at udvide med et ekstra spor...