Turen starter i Drage ved Hamburg og forsætter til Sachsen-Anhalt Hovedstad Magdeburg. Langs Elben til Dresden, gennem Tjekkiet til Prag. Her slutter Elben og vi kører tilbage til Tyskland til byen Passau, hvor Donau har sit udspring.

Turen går igennem

Turen går igennem Tyskland, Tjekkiet, Østrig, Slovakiet, Ungarn, Serbien og Kroatien. Målet er ferie-øen Krk i Kroatien.

Igennem Østrig til Slovakiet

bratislavaTuren går via Linz i Østrig til Wien. Efter et par dage i Wien fortsætter turen til Bratislava i Slovakiet. (billedet: solnedgang over Bratislava)

Besøg i Budapest

Videre gennem Ungarn til Budapest. Måske en smuttur ind i Serbien for at se Beograd.

Kørsel langs Donau imod Novi Sad

autocampertur kroatien novi sadVi slutter med at følge Donau i Kroatien ved byen Novi Sad hvor Donau slår et stor sving mod Sortehavet. (billedet: solnedgang over Novi Sad og Donau)

Målet er ferie-øen Krk i Kroatien

autocampertur kroatien krkVi fortsætter mod vest langs floden Sava i Kroatien kører til Zagreb et par dage, og slutter på ferie-øen Krk, hvor vi slapper af inden det går hjemad. (billedet: solnedgang over Vrbnik town på Krk Kroatien)

PRIS FOR TUREN

Prisen er for en camper med 2 personer kr. 19.500,00.

Indeholdt i prisen

• Alle overnatninger
  • Busture
  • 3 middage

Depositum

Tilmelding er først gældende når depositum er indbetalt.

Iøvrigt

Tur arrangøren Finn Asved er på nuværende tidspunkt ved at gennemkøre denne tur. Endelig og mere fyldestgørende turbeskrivelse følger snarest muligt.

Tilmelding

Tilmeldingsfrist er senest den 10. januar 2020. Tilmelding direkte til CityCampTravel ved Finn Asved på +45 2142 5384 eller på E-mail: citycamptravel.dk

Turarrangør og kontaktinfo

CityCampTravel, v. Tour manager Finn Asved