Køreskolen BK Vejle, som er en køreskole med 50 års erfaring, har udarbejdet et specielt godt tilbud til DACF-medlemmer, der drømmer om en autocamper med den totalvægt på over 3.500 kg. Køreskolen har for DACF-medlemmer lavet en plan for et lynhold til lastbilkørekort i ugerne 26, 27 og 28.
Kørekort til kategori C (stor lastbil) giver ret til at føre: Lastbil med en tilladt totalvægt på over 3.500 kg. Personbil indrettet til befordring af højst otte personer foruden føreren og med en tilladt totalvægt på over 3.500 kg.

Opstart mandag d. 26/6 kl. 9 -11
Herefter vil der være køretime fra kl. 11.30 – 13 + 13 – 14.30 + 14.30 -16. Sådan vil alle hverdage stort set være booket – der køres med to lastbiler, så I hver især prøver de forskellige lastbiler. Der skal dog sættes tid af til mørkekørsel, den endelige plan vil blive fremsendt en uge før opstart.
Der vil være teoriprøve i Vejle, torsdag d. 13/7. Glatbane i Horsens fredag d. 14/7, samt køreprøver i Vejle 17+18/7.
Der er plads til 12 personer max, så derfor kører vi efter først til mølle-princippet.
Tilmelding foregår på hjemmesiden www.bkvejle.dk
Når tilmeldingen er gået igennem, vil der blive fremsendt en faktura på et depositum på kr. 1000, som vil sikre dig plads på holdet. Dette vil blive fratrukket endelig faktura.

Prisen er 20.000 for lovpakken*
prisen er ekskl.:
– Leje af lastbilen til prøven 1.000 kr.
– prøvegebyr til staten 1.000 kr.
– lægeattest ca. 600 kr. (afhængig af lægen)
* lovpakken omfatter
16 lektioner i teori
14 lektioner i kørsel
4 lektioner på glatbane

For at kunne følge lynholdet er det en forudsætning at lægeattesten bliver medbragt mandag til start.

Tidligere artikelMiljøzoner i Europa
Næste artikelVellykket DACF-generalforsamling i Lillebæltshallerne