LEIF NORUP – administrator medlemsforum

8464 Galten
E-mail: Leif Norup

Funktioner

Leif er administrator for Dansk AutoCamper Forenings medlemsforum. Leif arbejder med opdateringen af Wep App samt formidler kontakt til/opdaterer fakta på stelpladser. Kontakt Leif hvis du har problemer med at logge på, eller blot har andre spørgsmål som vedrører dacfforum.dk

[vc_text_separator title=”Leif Norup”]

Lidt om Leif

Leif Norup er født i 1954. Leif er gift med Anne Norup, og de bor i den lille by Galten, som ligger imellem Aarhus og Silkeborg.

Leif har i mange år været aktiv i foreningsarbejde, hvor han har haft flere bestyrelsesposter. Leif har bl.a. været kasserer i Aalborg Garden, hvor hans 2 børn spillede i flere år. Tiden i Aalborg Garden gav mange fælles oplevelser med børnene, og det blev blandt andet til en del fælles rejser i ind- og udland.

Leif er et kendt ansigt i Dansk AutoCamper Forening. Han var i flere år medlem af bestyrelsen, og desuden var han også formand for Vejhjælp i en længere periode.

Leif har kørt autocamper siden 2006, og det er da også den fritidsbeskæftigelse, som han holder mest af. Autocamperen har allerede bragt Leif og Anne mange fælles oplevelser. Leif drømmer om en pensionisttilværelse sammen med Anne og autocamperen, og han håber på, at de i en periode ville kunne bo i autocamperen på fuld tid.

Fra 1994 og frem til 2011 arbejdede Leif både som vicevært og teknisk medarbejder i en boligforening (ATP). Siden 2011 har Leif været ansat i Silkeborg Kommune som ejendomsservicetekniker, hvor han også er tillidsrepræsentant.

LÆS OM KOMMENDE TRÆF

Deltag i foreningstræf-/Generalforsamling 3/5-5/5

Kom til den årlige generalforsamling, som i år holdes fredag den 3. maj til søndag den 5. maj i Roskilde Kongres- og Idrætscenter, Møllehusvej...

Annoncer