Vil du opleve én af Danmarks mest berømte juleattraktioner så kom til julehjertetræf i Aabenraa. Vi har lånt Aabenraa Sejlclubs lokaler. Adressen er Kystvej 55, 6200 Aabenraa.

Fællesspisning fredag

Fredag aften spiser vi vores medbragte mad sammen.

Besøg i julehjertebyen lørdag

Lørdag aften laver vi sammenskudfest. Medbring mad til to personer til en kæmpe fælles buffet. Kun fantasien sætter grænsen.

Lørdag kan man gå i Julehjertebyen på Storetorv, stedet hvor ALLE kan få en hjertevarm oplevelse i de kendte miniudgaver af historiske huse fra Aabenraa og Omegn. Selvom pladsen er godt fyldt op med huse, så kommer der da i år lige to mere. I Julehjertebyen kan man få kaffe, varm chokolade, gode råd (sønderjyske småkager), risengrød, æbleskiver osv. ganske gratis.

Åbningstider i husene i Julehjertebyen

Mandag til fredag kl. 14.00 til kl. 17.00
Lørdag og søndag kl. 11.00 til kl. 16.00

Pris for træffet

Pris 200 kr. pr. vogn. Eventuelt overskud ved arrangementet går ubeskåret til Julehjertebyen.

Øvrigt

Der er plads til 30 vogne, tilmelding efter først til mølle princippet.

Den årlige guidet tur er ikke på plads endnu, men vi finder på noget.

Træfarrangør

Medlem af Dansk AutoCamper Forening – 110