Kender du Pintrip? – Pintrip 2022 – OPLEV DANMARK

2418

Pintrip er en oplevelsesguide for autocamperentusiaster og giver dig adgang til lokale oplevelser, som du slet ikke vidste fandtes.

Vær gæst på blandt andet vingårde, gårdbutikker, destillerier og små museer og lær menneskene at kende, som står bag. Nyd lokale specialiteter og lokalt producerede varer.

Alle værter er særligt udvalgt af Pintrip, og i guiden har værterne hver sin side, hvor de fortæller dig om deres sted, så du alt efter interesse og smag, kan vælge, hvem du har lyst til at besøge.

Pintrip giver dig adgang til det autentiske Danmark i din autocamper. Med et Pintrip-medlemskab kan du opleve mere end 300 idylliske steder i Danmark, der tilsammen har mere end 750 naturskønne holdepladser, hvor du må opholde dig op til 24 timer.

Nyt i 2022
– Nye funktioner på Pintrip app
– Medlemsfordele
– Mange nye værter
– Nye værter tilføjes løbende på Pintrip app gennem hele sæsonen

Med bogen får du dette års vignette og medlemskort (31.03.22 – 31.03.23), A3 kort med alle værter, inddelt i kategorier samt adgang til Pintrip app med opdaterede oplysninger på værterne samt Vejdirektoratets oplysninger på tømmestationer for grå og sort vand.

Pintrip-guiden er skrevet på dansk, engelsk og tysk, og benytter internationale piktogrammer og GPS-information. Prisen incl. fragt er 449 kroner og giver adgang til gratis overnatning hos Pintrip-værterne.

Læs mere om Pintrip og bestil her

Tidligere artikelDACF Miljødage 2022 – Vi gør en ekstra indsats for naturen i perioden 27. marts – 1. april
Næste artikelFra Göteborg til Stockholm: Nu kan man igen sejle med Göta Kanals historiske skibe